Wojtek Mąka pisze:
Hi,
most przy obecnej Wyszyńskiego był przejezdny i używany, mapka niemiecka:
droga, która z niego schodziła "do lasu" istnieje do dziś, jest najszerszą przecinka w Lesie Gdańskim. Droga raczej wyłącznie bita, chyba że bruk jest głęboko schowany. Na poboczach fajne betonowe słupki można znaleźć
Darek pisze:
W okolicy są jeszcze dwa inne wiadukty. Z tą różnicą, że są to wiadukty kolejowe.
Nr 1 - to wiadukt ze zdjęcia GrapHite’a
Nr 2 - wiadukt podobny do nr 1
Nr 3 - wiadukt kolejowy nad polną drogą w lesie, na przedłużeni drogi od wiaduktu 2
Nr 4 - wiadukt kolejowy przy stacji kolejowej Bydgoszcz Rynkowo-Wiadukt
z wiaduktow nr1 i nr2 tez jest wyraznie widac droge (nr1 kamienie/bruk) a slupki rzecz oczywista
Dodatkowo jest dosyc szeroka droga z jednostki (dawne koszary przy gdanskiej) ladnie brukowana z slupkami (miedzy wiaduktem nr1 a nr2) wlasnie po ktorej jezdzily pojazdy wojskowe. Tak sie zastanawiam czy czasami nie bylo to miejsce gdzie wprowadzano (wjezdzano) sprzet wojskowy na wagony <mysli> - musze pogadac z rodzicami oni na bank pamietaja
Czy te tory konczyly sie przed wiaduktem nr1
A pod wiaduktem nr3 kiedys stanalem Trabantem (z rodzinka w srodku-jechalismy na jachcice?) w samym srodku wielkiej kaluzy - zbiera sie tam naprawde duzo wody po deszczach
wody po lydki. Po wielu probach trabi nie zawiodl i odpalil
Za wiaduktem nr4 pamietam, ze byl zakaz wjazdu lub ruchu