Nie było mnie kilka dni na forum i nie korzystałem z netu , ale co do Twojego pytania Roberts odpowiedziałem na nie w @.
Jednocześnie dziękuję Tobie za dyskusję jaką wywołałeś na forum

a Panu Jarkowi za sprostowanie informacji co do numeracji linii produkcyjnych.
Nie ukrywam, że ja też żyłem cały czas w świadomości, że to co było stwierdzone w temacie NGL jest już nie zmienne. Tym bardziej, że akurat ten wydział produkcyjny wydaje się, że powinien być najlepiej zbadany w porównaniu do pozostałych. Przecież tu powstało muzeum więc i tu najwięcej czasu poświecili naukowcy jak i badacze z ,,szanownych uczelni" na to, aby zrozumieć i wyjaśnić przebieg procesu produkcyjnego na NGL-Betrieb.
Robertos , Bunkier jest badaczem D.A.G. Fabrik Bromberg od dobrych kilkunastu jak nie kilkudziesięciu lat i jak napisał, że trasa turystyczna to linia nr I to tak zapewne jest i ma na to ,,papiery”. W każdym bądź razie nie znam innej osoby, która ma taką wiedzę w przedmiotowym temacie (choć nigdy nie miałem okazji uczestniczyć w wycieczkach organizowanych przez Bunkra) i jak coś napisze lub skomentuje przyjmuję do siebie i prostuję swoją wiedzę.
Dzięki forum jakie tu powstało w temacie D.A.G zaraziłem się tą dziedziną, przeczytałem chyba wszystkie książki, które dotyczą tej problematyki, ukończyłem kurs na przewodnika po Exploseum aby mieć jak najwięcej informacji ale zdaje sobie sprawę,że wiedzę trzeba uzupełniać i uaktualniać ją aby być na bieżąco.
Co do ewentualnych pytań to proszę zadawaj je na dedykowanym forum, które nazywa się
D.A.G. Fabrik Bromberg 1939-45. tam zapewne znajdziesz odpowiedzi na swoje pytania.
